La primărie sau la pușcărie?

– V-am chemat aici – începu Președintele, vizibil afectat – deoarece avem o problemă.
-Hai, șefu… câte probleme n-am avut noi – zice Pinalti – dar cetățenii tot pe noi ne iubesc, bunăoară Cherecheș este în arest și a fost reales primar pentru a nu mai știu câta oară.
– De asta v-am chemat.
– Șefu, ce tot vorbesc ăștia prostii, electoratul se dă în vânt după corupție, iubește corupția, cine nu se corupe în țara asta? Toți s-ar corupe, șefu, da` dacă e proști, nu vine nimeni să-i corupă. E invidioși, șefu.
– Băieți, nu este numai Cherecheș, sunt mulți: Gutău, Scripcaru, Muntean, Olguța Vasilescu, Negoiță, Antal, Mutu…
– Adrian!…
– Ei, Adrian! – exclamă Președintele exasperat – ăsta s-a rupt în figuri, nu s-a corupt… George,George Mutu și nu numai ei, aproape toți.
– Șefu, eu nu înțeleg – zice Pinalti – cuvântul ăsta greu, corupt, că așa îmi spuneau și procurorii, adică cu cine m-am rupt, da ce eu, sunt parașută, să mă rup?
– Băieți, am o bilemă…
– Dilemă, șefu – îl corectă Ciolănel.
– Dilemă, bilemă, trilemă… ziceți-i cum vreți, da dacă nu ziceți, măcar spuneți.
– Ce, șefu?
– Păi… ce să facem… să mutăm primăria la pușcărie sau pușcăria la primărie?

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Partidul e-n toate și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.