M-aș întoarce în munți

M-aș întoarce de mâine în munți
Să-mi fac o colibă din lemne,
Să ard ale lumii ultime punți,
Să calc peste urme și semne,

Să ascult cum tace pământul
Ținând curcubeul de mână,
Să rămână în față doar vântul
Și s-opresc câteodată la stână.

Mi-aș face din stele salteaua
Și-o piatră mi-aș pune sub cap
Deasupra mi-aș pune bocceaua
Și-aș dormi pe coarne de țap.

M-aș trezi printre brazi și izvoare,
Păsărele cântându-mi în cor,
Ciute păscând trifoi și cicoare,
Pe cer zburând vreun cocor.

M-aș duce de astăzi în munți
Să mă uit la cerul albastru,
Să văd pe cer fantastice nunți
Între nori și marele astru.

Mihai Ignea

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Poeziile mele și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

