Legea salarizării unice

-Volguța – începu președintele, adresându-se ministrului muncii – te rog să ne prezinți în linii mari legea salarizării unice! Pentru început, te rog să–mi spui  ce salariu am eu?
-21540, șefu!
-Cam mic, dar foștii mei colegi de la liceu cât au?
-Tot atât.
-Cum, eu am salariul cât un profesor de liceu!? – exclamă președintele nemulțumit.
-Da, șefu – răspunde Volguța, mulțumită de munca sa.
-Și medicii cât au?
-Tot atât.
-Toți au la fel?
-Da, șefu, Grindineanu mi-a cerut să fac legea salarizării unice.
-De unde ai atâția bani, să dai la toți salariul președintelui? – se amestecă în vorbă și Ban Or Ban.
-Nu-l dau în fiecare lună. La profesori îl dau odată pe an, la medici de două ori pe an și așa mai departe, de aia am făcut raportul 1/12.
-N-ar fi mai bine să-l dai la unul din doisprezece? – propune Ban Or Ban.
-Volguța – sări Grindineanu – eu am cerut ca legea să fie unică, nu salariul!
Deșteaptă Volguța, constată președintele gânditor. Apoi, întorcându-se spre Catarampă, întrebă:
-Ce părere ai?
-Privatizăm tot.
-Was?
-Să-nvețe ăștia pe banii noștri? Se poate, șefu? Băgăm bani în ei și tot proști  rămân, să-nvețe pe banii lor.
-Ce mai privatizăm?
-Sănătatea! Beau, mâncă până plesnesc și noi să-i facem sănătoși pe banii statului, adică ai noștri? Să plătească, șefu! Și justiția ar trebui privatizată, dreptate pe gratis,unde s-a mai pomenit? Mama lor de pomanagii!
-Ce legătură are privatizarea cu salariile Volguței? – întrebă președintele.
-Șefu, n-ai înțeles? Păi, dacă strângem impozitele, dar nu mai plătim profesori, medici, judecători, polițiști, banii ne rămân nouă, iar Volguța poate face ce salarii vrea.
-Deștept Catarampă – cugetă președintele, îl dau jos pe Grindineanu și-l fac Premier.

 

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Partidul e-n toate și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

