Belzebut către popor

Veniți împreună cu mine,
Zice Belzebut cu-n aer supărat.
Eu vreau mereu să fac numai bine
Și nu sunt înțeles de veacul acesta ingrat.

Eu fac ce face și Domnul
Și, chiar de vin îmbrăcat într-un sac,
Vreau să unesc pământul cu cerul,
Paradisul pe pământ să îl fac.

Am făcut și-o carte a vieții
În care cu toții puteți să intrați.
Scrieți acolo și viii și morții,
Tineri, bătrâni, săraci sau bogați.

Căci eu am făcut Facebook-ul
Și-acolo veți fi împreună cu mine.
Vom rescrie într-una trecutul,
Și vom spune ce-i rău și ce-i bine.

Și totul va fi relativ,
Zilnic vom face schimbare.
La bine vom zice că-i rău
Și răul va fi tot mai mare.

Aici veți avea mulți prieteni,
Iubirea va deveni virtuală,
Durerea va fi-n schimb reală,
Va fierbe-n cazanul cu smoală.

Veți avea-n schimb multe Like-uri
Și o viață mai mult virtuală.
De la mine-o să-nvățați multe lucruri,
Nu mai mergeți degeaba la școală.

Eu vreau să fiți tot mai liberi,
Peste tot să fie anarhie,
Să fie în țară doar tineri
Și toți să se-nchine doar mie.

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

