Belzebut internetul și politicienii

-Tovarăși-începu Belzebut, privindu-și cu satisfacție colaboratorii-după cum știți, noi promitem tot ceea ce promite Cel de Sus, numai că invers. Susnumitul promite raiul în cer, noi îl facem pe pământ.
-Șefu,-întrebă Dracnea-cum facem noi raiul în România? Că eu tocmai am câștigat alegerile și le-am promis lapte și miere.
-Ce vrea poporul?-întrebă Belzebut.
-Bani, mulți bani.
-Ochii mei-preciză Belzebut, zâmbind malițios. Ce să facă cu ei?
-Să-și cumpere mâncare, băutură, femei…
-Boss,-sări în sus Kraus-Dracnea le-a promis tuturor măriri de salarii, reduceri de taxe…
-Ai bani?-întrebă Belzebut, privindu-l pe Dracnea.
-N-am.
-Ei, uite cum trebuie să faci. Cum n-ai bani de mâncare și băutură, le dai sex, să se reguleze între ei, îi asmuți pe unii împotriva altora. Și acum să ne întoarcem la promisiunile noastre. Mergem pe urmele Celui de Sus, numai că mergem invers. A zis Cel de Sus că împărăția lui se câștigă cu străduință, la noi nu trebuie să se străduiască nimeni, noi îi primim pe toți, a zis Cel de Sus că “vrednic este lucrătorul de plata sa”, noi îi plătim la fel și pe cei care muncesc și pe cei care nu muncesc, ba chiar pe cei care nu muncesc îi plătim mai mult.
-Șefu-întrebă Dracian-ăștia din parlament vor să voteze o lege cu răspunderea materială a magistraților, cum e de făcut?
-A, nu, nu trebuie votată.
-De ce?
-Au salarii mari?
-Da.
-Cum o să le ducă pe toate?-întrebă retoric Belzebut. La salarii mari trebuie răspundere mică și invers și apoi, dacă plătesc pentru greșelile lor, mai puteți voi măslui procesele? Numai la Cel de Sus plătiți pentru faptele voastre, la noi nu.
-Și cu legea ce facem?
-O faceți pentru medici și profesori, ei câștigă puțin, salariu mic, răspundere mare. Apropo, ați făcut codul de etică pentru profesori?
-Șefu,-începu ministrul Educației-n-am știut ce înseamnă etica și le-am făcut un cod de estetică.
-Am înțeles, ați făcut un cod de etică pentru profesorii din est. Dar să ne întoarcem la caprele noastre. A zis Cel de Sus că “va lăsa omul pe mama și pe tatăl său și se va însoți cu femeia sa”, noi spunem să vă însoțiți între voi, Kraus cu Dracnea, Dracian cu Pontică și așa mai departe și să faceți …
-Șefu, eu n-o las pe Caramel pentru Dracnea-izbucni Kraus îngrețoșat-te superi,nu te superi…
-Să trecem peste asta-spuse conciliant Belzebut, apoi continuă-Cel de Sus are cartea vieții, noi avem cartea morții, adică internetul.
-Șefu-interveni Trăienel-internetul este al nostru?
-Mai ales Facebook-ul-preciză Belzebut.
-Atunci de ce are pagină de Facebook Preafericitul?
-La întrebarea asta nu vă răspund, dar să continuăm, Cel de Sus a spus “ferice de cei săraci că a lor va fi împărăția cerurilor”, eu vă spun, ferice de cei bogați căci a lor este pământul.
-Ai dreptate, Boss, am câteva sute de hectare!-zice Trăienel mulțumit că a făcut alegerea potrivită.

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Partidul e-n toate și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

