Peste tot am oamenii mei

-Ce-i cu mutrele astea,–începu președintele, privindu-și cu surprindere subalternii-sunteți la priveghi? N-am murit încă.
-Șefu, a câștigat alegerile Trump.
-Și ce-i cu asta, n-ați auzit de rotația cadrelor?
-N-am avut de lucru și l-am vorbit de rău, șefu!-răspunde Dracian.
-Ce să vă fac, nu știați că omul are două urechi și o gură?
-Ca să știe unde să verse paharul?-întrebă Trăienel.
-Nu, bă, ca să asculte mai mult și să vorbească mai puțin. Faceți ca în 1989, întoarceți-vă la Putin.
-L-am vorbit de rău și pe el- răspunde cu părere de rău Trăienel.
-Duceți-vă la Junker.
-La ramolit, la zgârie brânză, glumești, sefu?
-Lăsați prostiile. Spuneți-mi mai bine de ce pleacă românii din țară. Am înțeles că suntem pe locul II în lume la migrație, după Siria. Acolo-i război de ani de zile, sunt orașe întregi distruse complet, îi bombardează toată lumea: Bashar al-Assad, Isis, Putin, Obama, turcii, kurzii, ce mai, toată lumea. Dar la noi, cu creștere economică…
-Cea mai mare din UE,-completă Dracian.
-Cu atât mai mult, ce Dracu le faceți, cum de i-ați speriat așa de tare, că se plâng companiile că nu au forță de muncă?
-Șefu, nici noi nu ne explicăm-zice Dracian-și nouă ne vine să fugim. Când avem ședință de guvern, serviciile păzesc ușile să nu fugă miniștrii, unul a sărit pe fereastră, a scăpat cu viață pentru că a căzut pe o furgonetă. Era a DNA-ului.
-Ce băftos, totuși, cum se explică?-întrebă președintele.
– Nu știu, șefu, dar cred că este din pricina balamucului, este prea mare, legile-s prea multe, se bat cap în cap, dacă o respecți pe una o încalci pe cealaltă, plus că nu le mai înțelege nimeni, nici judecătorii și dacă le înțelegi îți vine să fugi-răspunde trist Dracian.
-Toți e vinovați, șefu, interveni Raluca Poamă, ministrul justiției. Au încălcat legile și le este frică.
-De asta fug?-întrebă președintele cu ochii măriți de uimire.
-De asta, șefu.
-Se simt vinovați?-întrebă președintele.
-Sunt, șefu! Nimeni nu poate respecta legile din țara asta.
-De cum te dai jos din pat, ai încălcat o lege sau măcar o normă de aplicare-completă Dracnea.
-Păi, nu ați făcut voi legile?
-Da, șefu, dar nu le-am citit–zice Plaga-și dacă le citeam oricum nu le înțelegeam.
-Cum așa?
-Bacalaureatul l-am luat după licență-preciză I-Zgonea.
-Șefu, nu cred că fug din pricina legilor, cred că fug unii de alții-comentă Pontică-se sperie de ce văd și fug care-ncotro.
-Ce Dracu facem?-întrebă președintele.
-Nu vă impacientați–interveni Dracul-unde să fugă? La Juncker, la Trump, la Merkel,…ha,ha,ha,… la Putin,… ha,ha,ha,… peste tot am oamenii mei.

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Partidul e-n toate și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

