Cu statuia prin oraș

ciolos-semafor_20161110222853

-Unde-i Dracian ?-întrebă președintele, privind-o lung pe Păli-oar Dracu.
-La semafor, șefu-răspunde femeia rotindu-și bucile în fața președintelui.
-Stă la semafor în loc să lucreze? –întrebă uluit președintele.
-Face campanie electorală, vrea să-l vadă lumea, să fie popular.
-Cum să fie popular dacă-i tehnocrat?-se întrebă pe sine însuși președintele. Dar cum între el și sine era o neînțelegere mai veche, sinele nu-i răspunse, în schimb se băgă în seamă Păliu-ar Dracu.
– Șefu, nu pleacă de acolo sub nici o formă, l-am momit în toate felurile, am vorbit cu cei de la circulație, stă semaforul pe verde de dimineață și el tot nu pleacă.
-Am o idee –interveni președintele -duceți-l pe Pontică pe partea cealaltă.
-S-a dus singur, șefu -preciză Alina Burghiu, președinta partidului libertinilor.
-Și?
-Scoate limba la el, îi arată…
-Platforma electorală?
-Nu, șefu…curu…
-Hai, nu vorbi…Pontică?
-Bagabontul de Trăienel i-a învățat numai prostii -preciză Alina Burghiu.
-Cât vrea să stea acolo? –întrebă președintele.
-Nu știu, șefu.

………………………………………………
-Șefu, șefu-începu Plaga intrând în trombă în încăpere.
-Ce-i, mă, ce țipi așa?
-Treceam pe la Universitate să mă vadă lumea că de, a început campania, când dau nas în nas cu Pontică, care n-o să vă vină să credeți ce făcea.
-Îi arăta curul lui Dracian.
-Șefu, nimic nu-ți scapă. Și în timp ce mă frecam la ochi, pentru că nu-mi venea să cred, îl văd pe partea cealaltă pe Dracian în fruntea unei delegații, așteptând la semafor. Se uita la Pontică și nu zicea nimic. Trec repede strada, mă apropii de el, îl salut și el nimic. Pun mâna pe el, lemn, șefu, era de lemn sau, Dracu știe, de plastic . Șefu, dar așa îmbrăcat cum era, ziceai că-i viu. Nevenindu-mi să cred, l-am ciocnit în cap cu degetul. Suna a gol.
-Păi, capul lui sună a gol, am verificat înainte de numirea în funcție. Dacă suna a plin, nu-l numeam premier, păi ce, eram prost să pun unul deștept?
-L-am întrebat pe ministrul muncii, care era în stânga lui, de ce umblă cu moaștele lui Dracian prin oraș. Știi ce mi-a spus șefu?
-Ce?
-Cică am votat noi o lege că nu mai avem voie cu afișe mari, postere, om fi votat, Dracu știe? În campania asta  umblăm cu statui prin oraș.
-Foarte ingenios-constată președintele gânditor.

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Partidul e-n toate și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

