În toamna asta o să vin acasă

În toamna asta o să vin acasă,
Când rouă va cădea pe glezna lumii.
Iar frunza voi simți că mă apasă
Și păsări vor zbura deasupra lunii.

Am să vorbesc cu merii și cu nucii,
Cu dihori, cu bursuci, cu cine-o vrea.
Am să ascult cum cântă toamna cucii
Și cade bruma peste fruntea mea.

Am să m-așez pe pragul casei
Și-am să aștept o vreme nemișcat.
Poate-o să vină mama pe acasă
Că-i toamnă iar și frunza s-a uscat.

Am să-l aștept acolo și pe tata
Să-și treacă mâna–ncet prin părul meu,
Să plece-apoi agale prin livadă,
Ținându-se de braț cu Dumnezeu.

Și am să plec într-un târziu în lume
Când va cădea zăpadă peste sat
Și oameni vor umbla pe-aceleași urme
Pe care și alți oameni au umblat.

Mihai Ignea

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Poeziile mele și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

