De la „Epoca de aur” la Epoca de piatră .

-Tovarăși, – începu președintele – v-am chemat aici pentru că situația este gravă. Că am dat înapoi și am ajuns în capitalism m-a scandalizat, că am ajuns în feudalism și este plină țara de baroni locali și de iobagi m-a întristat, dar, recitind operele tovarășului Lenin, am descoperit că așa se face comunismul cu un pas înainte și doi înapoi, dar să ajungem în sclavagism asta nu mi-am închipuit.
-Șefu, – interveni Plaga – am furat întreprinderile și am devenit capitaliști, dar n-am știut ce să facem cu ele, le-am tăiat și le-am vândut la fier vechi.
-Mai puteam fi capitaliști? – întrebă Pinalti.
-Așa am trecut la feudalism, că a mai rămas pământul – preciză Dracnea – dar iobagii au fugit în străinătate și nu mai avea cine lucra pe moșii, așa că, pe cei rămași, i-am făcut sclavi.
-Bine, dar nu merge economia, sclavii nu muncesc – constată președintele – se plâng tovarășii, vor privilegii: salarii mari, pensii speciale, mașini la scară, șpăgi mari…
-Mai vindem câte un lot de sclavi și facem rost de bani – îl liniști Ciolănel.
-Dacă-i vindem pe toți, ce facem? – întrebă președintele.
-Ne vindem noi între noi.
-Ar mai fi munții, râurile, că lacurile le-am vândut deja – interveni Dracnea.
-Și după aceea? – întrebă președintele.
-Naționalizăm și trecem din nou la comunism – interveni Lucian Mândrilă – așa mi-a spus mie Brucan.
-Cum dracu trecem de la sclavagism la comunism? – întrebă președintele. Căci în cărțile noastre sfinte nu scrie.
-Șefu, știu eu – interveni Petrică Dacul – mai dăm un pas, doi înapoi și ajungem în epoca pietrei, că atunci tot un fel de comunism era.
-Mama voastră de bagabonți – zice președintele furios – dacă mă iau după voi, ajungem în matriarhat și atunci o să ne conducă femeile.

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Partidul e-n toate și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

