Teroriști și bagabonți

-Șefu! – zice Bozgoreanu, încercând să-i atragă discret atenția președintelui, care studia un număr vechi al ziarului Scânteia.
-Ce-i? – întrebă plictisit președintele.
-Junker…
-Ce vrea ramolitul?
-E suspicios, m-a întrebat de ce la noi nu sunt atentate și cum de în 89 erau atâția teroriști iar acum nu mai avem niciunul.
-Și ce vrea?
-Să ne aliniem la valorile europene.
-N-avem și noi niște islamiști? Parcă ne-a obligat Junker să luăm o cotă parte…
-Am luat câteva mii, i-am cazat pe ici pe acolo, cu jandarmii i-am păzit, șefu…
-Și?
-Până dimineața erau în Germania.
-Și ce-ați făcut?
-Am rezolvat-o eu cu Colbea, că n-avem încredere în subordonați, că e incompetenți.
-Dezvoltă subiectul!
-Am luat trei sticle de Whisky și am căutat prin locuri lăturalnice un boschetar mai negricios care să semene a islamist. L-am îmbătat și l-am dus la sediu. Când s-a trezit îi era rău și ne-a cerut să-i dăm de băut. I-am promis o ladă de Whisky dacă stă pe o butelie în Piața Universității și strigă Allah Akbar. Totul a mers conform planului numai că dobitocul, în loc să strige Allah Akbar, a strigat  „Halal  cântar!”. Noi îi tot suflam de după statuie, dar el pesemne era cam surd și a început să zbiere „Salam cântar!”.
-Și?
-Colbea, în loc să dea foc la fitil, a dat foc la elasticul de la izmene.
-Ale boschetarului?
-Nu, șefu, la izmenele lui, de s-a pârlit tot pe la cur.
-De ce n-ați folosit și voi niște cocktail-uri?
-Bloody Mary?
-Ei, Bloody Mary, cocteilul cu nume de tovarăș, cum îi zice… la naiba… spune tu că ești mai tânăr ,ai fost utecist, ai avut și funcție mare…
-Șefu, așa am pățit și noi, nu ne mai aduceam aminte și în loc de cocteiluri Molotov am comandat cocteiluri Che Guevara.
-Unde le-ați comandat?
-La Inter, șefu.
-Mama voastră de bagabonți – murmură președintele nemulțumit – de-ar vedea tovarășul Lenin…

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Partidul e-n toate și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

