În pana mea

-Banii, unde-s banii – urla Președintele, roșu ca ridichea – miliardele, unde-s miliardele?
-Ce miliarde, șefu? – întrebă Primul ministru, privindu-l pe Președinte cu neliniște.
-Miliardele pe care le-ați furat voi cu camionul – răspunde Președintele, ștergându-și nădușeala cu mâneca hainei.
-Șefu, crezi toate zvonurile, toate bârfele? Am fost aseară la restaurant, n-am avut ce face și l-am luat și pe Achim, s-a îmbătat șefu, nu ține la băutură. După prima sută de whisky a început să aibă vedenii…
-Halucinații – îl corectă Președintele.
-Vedenii, halucinații, tot un drac. Șefu, ce-am pățit cu el, când a venit chelnerul cu nota a crezut că-i de la fisc și l-a luat de gât, a măturat cu el tot restaurantul. Noi, ca să ne distrăm, nu ne-am băgat, am făcut pariuri. Eu am mizat pe el, am câștigat un million de euro.
-Așa-i de tare Achim?
-Șefu,de cap mai ales, e tare de tot.
-Continuă.
-Când ne distram mai bine, apar ambulanța, poliția și pompierii, a dat cineva telefon. Nu puteau să-l imobilizeze. Nu știu cum s-ar fi terminat totul dacă nu arunca ministrul de interne un teanc de euro în sus și Achim nu striga: ”Miliardele, mi-ați furat miliardele!”. Iar noi strigam cât ne ținea gura: ”Cu camionul se fură, oameni buni!”. Să fi văzut, șefu, toată lumea căuta bani pe jos. Fugeau afară după camioane, toată lumea, șefu, polițiștii și pompierii au fost primii, au uitat de Achim. În balamucul general l-am luat pe Achim și am fugit.
-Bine, – zice Președintele, neconvingător, întorcându-se către Colbea – ce mai e prin țară?
-Controlăm situația.
-Ce face Kraus?
-Se distrează, șefu, mai mult prin străinătate.
-E cuminte?
-N-are ce face, șefu – zice Colbea sigur pe el – când nu-i cuminte îi mai luăm câte o casă.
-Dar Trăienel?
-Dacă-l aprovizionăm tot timpul cu whisky, e cuminte. Dacă se trezește, începe să spună prostii pe la televiziuni.
-Aprovizionați-l constant și din abundență.
-Am înțeles, șefu, dar mai vrem ceva alocații de la buget.
-Așa de mult bea?
-În primul trimestru, un camion de whisky scoțian din cel mai bun.
-Singur?
-Bea cu cine apucă. Ultima dată a băut cu calul.
-Ce cal?
-Calul de lemn din curte.
-A stricat și calul! – exclamă Președintele uluit, apoi, amintindu-și, întrebă – Aveți bani în Panama?
-În pana mea – zice Primul ministru, întorcându-se spre Heilwig – cine-i panarama care ne pârăște tot timpul la șefu?

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Partidul e-n toate și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

