La veterinar

-În raportul primit de la Institutul național de statistică – începu Președintele – scrie că tineri între 0-14 ani sunt în țara noastră numai 12%, iar bătrâni peste 65 de ani 20%. Așa este, domnule prim ministru?
-Așa este, șefu?
-De ce?
-Șefu, tinerii sunt la muncă, salariile sunt mici, au două-trei slujbe, când ajung seara acasă adorm cu lingura în gură. Când să se mai înmulțească? Mai ales că au deprins obiceiuri occidentale.
-Da bătrâni de ce-s așa de mulți?
-Șefu – interveni ministrul sănătății – am încercat să-i mai împuținăm, am dat dispoziții să fabrice medicamentele din praf de cretă, ipsos, făină de grâu, dar făina am scos-o, că era prea scumpă.
-Și ați obținut vreun rezultat?
-La început, după aia s-au prins. Cumpărau medicamente de la veterinar.
-Sunt bune pentru oameni?
-Nu știu, șefu, dar pentru români sunt bune. N-ai văzut așa ceva, veneau ologi la spital, se dădeau cu nu știu ce unguent luat de la veterinar și săreau ca niște capre prin salon.
-Extraordinar! – se minună președintele.
-La început l-am bănuit pe popă. Venea și le citea din cartea aia neagră cu plusul pe copertă.
-Cum de l-ai bănuit pe popă? – întrebă Președintele.
-Citea despre un olog care și-a luat patul și a plecat. L-am dat afară.
-Și?
-Aici vine partea cea mai tare, a luat un moș șampon pentru cai că avea mătreață, un coleg de salon a crezut că-i apă de gură, a băut din el. N-ai să crezi ce efect a avut, șefu.
-Ce efect?
-A lăsat gravide două asistente și o doctoriță.
-Câți ani avea moșu?
-70. M-a pus dracu să beau și eu. Ce-am pățit, șefu…
-Ce-ai pățit?
-Mă credeam armăsar, nechezam pe la minister, mi se părea că secretarele sunt iepe. Femeile s-au ascuns care cum au putut, dar, din păcate, am văzut pe fereastră statuia ecvestră a lui Ioan Vodă, m-am cățărat pe iapă, că așa o vedeam. M-au dat jos pompierii.
-Trebuie scos din fabricație. Dacă se înmulțesc pensionarii, cu ce le plătim pensiile? Du-te și te interesează la veterinar dacă n-are ceva pentru boi.
-De ce, șefu?
-Să dăm electoratului, că a cam început să se prindă.

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Partidul e-n toate, Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

