Baroni și câini.

-Tovarăși,adică domnilor miniștri -precizează Președintele- am primit o lege la semnat și sunt foarte nedumerit. Legea limitează numărul de câini de la stâni. De ce, tovarăși?
-Șefu -începu Ciolanos- știți cât de mult l-am iubit pe tovarășu și cu toții am dorit să fim ca el, să ajungem primi-secretari, am purtat căciuli din blană de miel, ne-am îmbrăcat ca el, am vorbit ca el, ne-am purtat ca el. L-am pierdut acum 25 de ani. Ne-am făcut capitaliști de nevoie, dar sufletul nostru a rămas în Epoca de Aur.
-Bine, și?
-Tovarășu era vânător, iar noi suntem vânători ca și el.
-Și ce legătură are treaba asta cu câinii de la stână? -întrebă Președintele.
-Ne încurcă câinii, șefu, latră la noi, sperie vânatul, ba ne mai și mușcă, cum l-au mușcat pe Trăienel și i-au făcut o plagă (Blagă) la picior de nici nu mai poate conduce partidul, de-o ajuns pe mâna femeilor. Ba, la un moment dat, am crezut că-i turbat.
-De ce?
-Când vedea apă, se enerva, la început ne-am speriat, se uita cu-n ochi la stânga și cu unul la dreapta.
-Poate se orienta din punct de vedere politic -își dădu cu părerea Președintele.
-Nu, dăduse în patima băuturii.
-Bine, dar voi vânați oi?
-Ei, șefu, cum să vânăm oi?!
-Păi, ce căutați pe la stâni?
-Șefu, nouă nu ne place capitalismul, iar ideea ne-a venit din presă, care ne-a spus baroni.
-Bine, și?
-Am dat iama pe la stâni când urmăream vânatul, așa cum șade bine unor baroni. Șefu, suntem deja în feudalism, nu vezi câți iobagi avem?

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Partidul e-n toate, Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

