Nu sunt poet

Nu sunt poet,
Dar sunt alcătuit din cuvinte
Care se scurg,
Intră în toate ungherele
Și mai ales în sacul cu amintiri.
Cele mai multe ard,
Rămânând un deșert,
Sub care mocnește jeraticul unui gând.
Altele dor
Ca mușcătura unui câine turbat,
Ca un copil
Ce devine prea devreme bărbat.

Am ales cele mai frumoase cuvinte,
Le-am aranjat
Și ți-am oferit un buchet.
Nu le-ai ascultat.
Vorbe, ai spus,
Cuvintele nu aparțin nimănui
Și nimeni nu aparține cuvintelor.

Am luat cuvintele
Și le-am risipit în lume
Cu tot cu amintiri,
Cu nostalgii și regrete,
Cu speranță,
Cu furie le-am risipit
Și nebunia cuvintelor
Era nebunia lumii.
Silă-mi era de mine
Și milă-mi era de voi.
Cuvintele dureau
Mai tare decât frumusețea.

Am luat cuvintele
Și le-am aruncat în cer.
Doamne, fă cu ele ce știi,
Căci tu ai făcut lumea din cuvinte
Transfigurate intr-un poem.

Mihai Ignea

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Poeziile mele și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Nu sunt poet

Lasă un răspuns

