Amintiri din studenție

   Eram prin anul III sau IV de facultate, tocmai terminasem sesiunea și, pentru că erau niște zile minunate de vară, am plecat să facem baie în mare. Ne bronzam pe o plajă din Mamaia când, lângă noi, s-a așezat pe un șezlong o minunăție de fată: înaltă, cu mijloc de violină, cu ochii mai albaștri ca marea și părul mai auriu decât nisipul. Într-un cuvânt, am rămas cu gura căscată.
– Mamă, ce minunăție! – exclamă Mihai.
– Există așa ceva? – întreb eu, sperând să nu-mi iasă ochii din cap.
– Să nu te dai jos nici să bei apă! – comentează Nelu.
– Băieți, astăzi e ziua mea norocoasă, nu pot să ratez așa ceva! Mă duc să o abordez – zice Dinu, ridicându-se în picioare și străbătând hotărât cei câțiva pași care ne despărțeau de fascinanta făptură de lângă noi, sub privirile noastre admirative și invidioase.
Când ajunge la îngerul blond, Dinu, minunându-se el singur de propriul curaj, după ce o salută, negăsind, probabil, ceva mai inteligent, o întreabă:
-De ce ești tristă?
Capul cu zulufi aurii și cu ochii ca marea se întoarce spre Dinu și, cu o privire suavă, îi răspunde:
– Mi-a intrat nisip în p__dă!
Dinu a rămas năuc preț de câteva clipe, afectat parcă de o insolație severă, după care, fără a spune ceva, se întoarse la noi ca un câine plouat.
Am înțeles atunci că se poate muri de râs. Când ne-am revenit, am scris împreună o poezie, din care mai rețin prima strofă:
Sunt tristă.
Mi-a intrat nisip în p__dă.
Dar sunt tânără și pot
Să bag mâna pân‘ la cot
Și să scot nisipul tot.

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

