Proşti dar mulţi

De cele mai multe ori, proştii sunt atei, intelectualişti până peste poate, comunitarişti şi foarte toleranţi, în sensul unui dezmăţ al libertăţii. Au o mare rezervă faţă de cei care vorbesc în termenii credinţei şi ai naţiunii.
Petre Ţuţea

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Proşti dar mulţi

  1. Pop zice:

    Mihai,mi-am permis din nou sa aflu cate ceva despre tine,prin intermediul acestui post,alta modalitate,acum,nefiind de gasit.Iti scriu din Austria,unde,de 2 saptamani si jumatate,am grija de aceeasi Oma.Vremea e rece,sa tot fie 10 grade Celsius,ploua din cand in cand,dar nu ma afecteaza nicicum,stand mai tot timpul in casa.Eu am mai postat ceva articole,asa ca sa intretin oarecum blogul,pe care am vrut sa-l parasesc la un moment dat.Stau si ma gandesc uneori,daca am gresit vreodat`,intr-una din interventiile mele aici,la „tine-acasa”.De nu,fa bine,cand ai vreme,intoarce-mi vizita,m-as bucura.Ganduri bune de vara racoroasa.
    CostiPop

Lasă un răspuns

