Dă-ne, Doamne, minte!

Se plâng compatrioţii noştri că nu au bani, sănătate, funcţii, putere, etc. Nu am văzut până acum pe nimeni să se plângă că nu are minte, cu toate că ceea ce ne lipseşte cel mai mult este mintea. Dă-ne, Doamne, nouă minte! Măcar mintea noastră cea de pe urmă.

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Dă-ne, Doamne, minte!

  1. Pop zice:

    Mihai,eu recunosc ca n-am avut minte de multe ori.In timp,insa,dupa,fiecare greseala,constatam cu stupoare,ca mintea-mi revenea,mereu si mereu.S-a consumat din ea la inceput,destul de mult,insa ea s-a regenerat si mare parte din ea am recuperat-o.Acea minte din mine,scrie acum si gandeste mai mult decat o fac politicienii nostri,carora le lipseste cu desavarsire.Au ajuns sa fie catalogati drept…oameni prosti.Asa sa fie…?
    Te salut din nou aici si intotdeauna.
    Costi Pop

    • mihaiignea zice:

      Toţi ,cred eu, am dat dovadă de naivitate sau chiar prostie uneori, însă, unii persistă în greşeală, în prostie sau chiar în fărădelege. Concetăţenilor noştri le place să fie flataţi, lăudaţi, să fie minţiţi frumos. Nu le place să audă adevărul, mai ales adevărul despre ei înşişi. Acesta este unul din secretele politicienilor noştri. Toate cele bune şi dacă eşti catolic: Hristos a înviat!

      • Pop zice:

        Mihai,eu ma simt ca facand parte din toate religiile,cultele si alte forme religioase.Nu contest nimic,pe nimeni,ma pot „converti”,chiar daca o fac doar imaginar,in orice e bine venit si cu toate bune.Iubesc lumea asa cum e ea,mai putin pe politicieni si aranjeuri ai vietii mele.Ei nu sunt oamenii mei,ma dezic de acestia si mi-e sila sa-i stiu ca fiind manipulatori ai destinelor noastre.
        Când ma duc să ma rog, ma duc cu această hotărâre: să nu-mi prelungesc rugăciunea numai pentru că ma simt mângâiat şi nici n-o scurtez pentru că ma simt pustiu.Asa-s eu,incat,chiar daca am fost crestinat ortodox,iti multumesc.Fiind inca,pana marti,aici in casa de catolici,ma voi bucura alaturi de ei,azi,maine,asa cum o fac in fiecare zi petrecuta printre ei.Hristos a inviat si tie daca te simti ca mine!:-)
        P.S.Atat de dens ninge,incat totul e de un alb imaculat,specific montan,insa total cu susu`-jos…contrar asteptarilor primaverii,ce intarzie peste tot.

  2. mihaiignea zice:

    La fel mă simt şi eu. Îţi doresc numai bine!

Lasă un răspuns

