România mea, la mulţi ani!

Am sentimente ambivalente faţă de ţara mea, o iubesc şi o urăsc în aceeaşi măsură. Cum aş putea să nu o iubesc? Aici m-am născut, am visat şi am iubit. În apele ei m-am scăldat, munţii ei i-am colindat, minunându-mă de frumoasa lume a Preînaltului. Pentru ea a luptat bunicul, pentru ea a ajuns invalid tatăl meu şi au murit fraţii săi. Iubesc România generoasă, dreaptă, curajoasă. Iubesc România lui Eminescu, Brâncuşi, Enescu, Goma, Steinhardt, Ţuţea, Sebastian, Cioran, Eliade, … Iubesc România mamei mele şi a tatălui meu. Iubesc România mea.

Urăsc România meschină, egoistă, trădătoare. România care îşi alungă cei mai buni fii. Urăsc România lui Ceauşescu, Iliescu, Constantinescu, Băsescu. România actualei noastre clase politice şi a celor care o susţin la putere.

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la România mea, la mulţi ani!

  1. Pop zice:

    Uratenia Romaniei noastre,asa cum este si n-ar trebui sa fie,va trece,insa,cu regret trebuie sa accept si sa acceptati,ideea ca nu vom putea simti si vedea in timpul ramas vietii noastre adevarata fata a tarii,care-si etaleaza in aceste vremuri,cu rusine,politicienii corupti,bogati si avari.
    Imi permit sa va intreb de ce n-ati reusit niciodata sa lasati un comentariu simplu pe blogul meu,iar aici,pe al d-voastra,sa aveti un link care sa duca spre al meu?Eu am avut link-ul d-voastra insa l-am eliminat,dupa ce multa vreme,am sperat,ca macar unul din blogeri sa o faca.E simplu,dar va inteleg retinerea.Cele bune.

Lasă un răspuns

