Totuşi exist

Deficitul de gândire şi comunicare este uriaş, nimeni nu comunică cu nimeni (cu puţine excepţii) şi acest lucru se întâmplă la toate nivelurile: în mijloacele mass-media, în cancelariile profesorilor, în pieţe, în parlament. În urma unor nesfârşite discuţii, fiecare pleacă acasă cu propriile idei. De fapt, nimeni nu vrea să dialogheze cu nimeni, fiecare vrea să-şi impună propriile idei şi în consecinţă ţine un discurs. Nu contează că, de cele mai multe ori, nimeni nu are dreptate sau, în cel mai fericit caz, are parţial dreptate. Se desfăşoară un război total, fiecare cu fiecare.

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Totuşi exist

  1. Sefora zice:

    Buna seara.
    Tot eu,Sefora.Citind comentariile celeilalte persoane care comenteaza la alte doua articole,pot trage concluzia ca nici dumneata nu-ti place sa comunici,dupa cum scrii in articolul de mai sus.Pentru ca nu-i dai nici un raspuns…

  2. Sefora zice:

    La multi ani!
    Ai dreptate,cateodata este zadarnic sa mai comunici cu oamenii.Eu personal [am 67 ani] am constatat ca oamenilor nu le place sa discute deschis.Nu am intalnit in viata mea un om onest si constient care sa discute liber,sa-ti asculte parerea,sa-si spuna si el parerea lui,intr-un cuvant,sa discute frumos fara a se deranja sau ofusca daca ii spui un adevar.Spunanad un adevar,si recunosc ca am incercat sa-l spun cu oarecare delicatete,am pierdut cativa…asa zisi prieteni.
    Acum nu mai am nevoie de nimeni.Ma multumesc cu propria-mi persoana.
    Sa ai o seara buna si un an bun.Sefora

    • mihaiignea zice:

      Spunea un înţelept că sfârşitul lumii va veni atunci când nu va mai exista cărare de la casă la casă, adică, atunci când oamenii nu vor mai comunica unii cu alţii. Dar cum în orice bine există un rău şi în orice rău există un bine, internetul, poate paradoxal, va facilita un anumit tip de comunicare. Pe de altă parte solitudinea dacă o poţi îndura te poate ajuta să te regăseşti , să priveşti în interiorul tău şi -cine ştie- să te împaci cu tine însuţi şi cu lumea. Toate cele bune. La mulţi ani!

Lasă un răspuns

