La început a fost cuvântul

M-am uitat de jur împrejur prin România şi nu mi-a plăcut ce am văzut. Cu mic cu mare, românii se închinau la viţelul de aur şi (aproape) toţi  se luptau prin toate mijloacele să facă rost de câţi mai mulţi bani, uitând de onestitate, dreptate, solidaritate …. Şi atunci, trist şi descumpănit, am început să scriu printre altele în blogul acesta. Sunt convins că este inutil, că entropia socială va creşte, indiferent de voinţa mea, dar nu trebuie să uităm că la început cuvântul era la Dumnezeu şi după aceea ni l-a dat nouă.
Ce facem cu el?

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

