Zidul de la Piatra Ungureanului

În vara trecută am fost împreună cu un fost coleg de şcoală pe pârâul Cerbului, un afluent al Negrei Broştenilor. Am urcat pe versantul stâng, până la Piatra Ungureanului. Acolo, fostul meu coleg mi-a arătat un zid de aproximativ 100 – 150 metri lungime şi cu o înălţime de aproximativ 1 metru. Ţinând cont de topografia locului, nu am găsit nici o explicaţie în ceea ce priveşte scopul construcţiei şi nici nu ne-am dat seama când a fost construit acest zid şi de către cine. Vă prezint în continuare două fotografii.

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Zidul de la Piatra Ungureanului

  1. Pop zice:

    Va apreciez calitatea umana,simpla si destul de sanatoasa in contextul bolii cronice de care sufera „mama” Romanie suferinta ce s-a transmis de la o generatie la alta,molipsindu-ne si pe noi..In tot raul acesta cate putin bine mai gasim,insa si acesta e deteriorat,minciuna este stapana peste noi si rareori putem spune adevarul despre ea si despre noi,in schimb frumusetile sunt pretutindeni,doar sa te poti bucura de ele.Pentru tot ce inseamna frumos,este nevoie de bani,fie ca e vorba de pictura,fotografie sau altfel de arta…chiar si aceea de a iubi cate o femeie frumoasa.Banii ,ca am adus vorba de ei sunt „facuti” si pastrati de multi aceeia care,mint,sunt urati si rai.Nu dau nici macar un ban pe ei…nu merita nimic din partea mea,nici cel mai banal gand bun.Toate bune,succes si sanatate.

    • mihaiignea zice:

      „Armonia, constând în mişcări de aceeaşi natură ca şi ale sufletului nostru, nu apare decât aceluia care cultivă cu înţelepciune Muzele şi nu cu singura utilitate de a-şi procura o plăcere neraţională. Din cauza acestor emoţii dezordonate, care pot exista în sufletul nostru, Muzele ne-au dat armonia, pentru a readuce în el ordinea şi concordia.”
      Platon – „Timaios”

Lasă un răspuns

