Arătaţi-mi un stoic!

„Văd foarte bine pe oamenii care debitează maxime ale stoicilor, dar nu văd stoici. Arată-mi deci un stoic, nu cer decât unul. Un stoic, adică un om care este fericit că este în primejdie care este fericit când este disprețuit și calomniat! Dacă nu-mi poți oferi un stoic perfect şi complet, cel puțin arată-mi unul care începe să devina. Nu lipsi pe bătrânul care sunt, de acest mare spectacol, de care – mărturisesc – încă nu am putut să mă bucur.”

Epictet

Despre mihaiignea

Adevaratele noastre valori sunt binele, adevărul şi frumuseţea. Dar, din păcate, binele nu prea îl putem face, adevarul nu-l cunoaştem iar frumuseţea...........
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

